Címkék

2012. január 13., péntek

Gyors tipp: Kijelentkezés Google fiókból

Mielőtt lecserélünk egy androidos telefont, érdemes kijelentkezni a Google fiókból. Eladásnál ez különösen fontos, bizonyára senki nem szeretné ha a vásárló a mi leveleinket olvasná, vagy a mi nevünkben posztolna közösségi oldalakon. Ilyenkor a legegyszerűbb megoldás, egy teljes reset, ami minden adatot töröl. Néha azonban nincs erre szükség, vagy csak egyszerűen szeretnénk a telepített alkalmazásokat megtartani. Ebben az esetben a kijelentkezés jobb, és egyszerűbb megoldás. Ezzel megmaradnak az alkalmazások, beállítások és a telefonon tárolt névjegyek is. Viszont a Market, levelezés, Google+, stb. újra jelszót és felhasználói nevet fog kérni. Mit kell tehát csinálni?
Menjünk a Beállítások->Fiókok és szinkronizálás menübe, és itt felsorolva láthatjuk, hogy milyen fiókokba vagyunk bejelentkezve. Válasszuk a Google fiókot, és felsorolva megkapjuk, hogy a fiókhoz milyen szolgáltatások vannak hozzácsatolva, és hogy melyik mikor/hogyan szinkronizál. Legalul található a "Fiók eltávolítása" gomb, erre kattintva a Google fiókunk eltűnik, minden Gmail-es levelezés, Market adatok, Google+ postok, stb eltűnnek. Csak a helyben tárolt telefonszámok, és sms/mms marad meg.

Android 4.0 vagy újabb rendszer esetében először nyomjuk meg a Beállítások (három pont egymás alatt) gombot, és itt érhető el a fiók törlése opció

25 megjegyzés:

  1. Ennek a "fiók eltávolítása" gombnak a megnyomásával csak a fiókhoz kapcsolódó beállításaink tűnnek el? Tehát ha van egy másik fiókom is akkor annak a beállításai, alkalmazásai stb. is eltűnnek? Illetve az volna még a kérdésem, hogy a telefonom egyéb beállításai megmaradnak ha megnyomom ezt a gombot?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, csak az éppen aktuális fiók beállításai tűnnek el. Minden más beállítás változatlan marad

      Törlés
  2. Tehát maga a fiók megmarad?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megmarad, de a telefonról már nem lesz elérhető (persze be lehet ismét állítani)

      Törlés
  3. Jelly Bean (4.1.1) rendszeren a Beállítások -> Fiókok szakaszban csak a frissítéseket tudom állítani, nem kínálja fel az account törlését. Esetleg van valakinek valami ötlete?

    VálaszTörlés
  4. Oké, megtaláltam. Kezdő vagyok még az Androidban...

    VálaszTörlés
  5. Üdv... Én sajnos beleestem abba a csapdába, hogy a telefonom eladásakor nem jelentkeztem ki (épp ma adtam el), ha bejelentkezek egy másik telefonról, akkor kijelentkezik a régiről? Vagy van valami megoldás erre?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem cseréld le a jelszavadat a gmail-ben, persze annak a fióknak a jelszavát cseréld le, amit a telefonban megadtál.

      Üdv

      Törlés
  6. Ha kijelentkezem akkor egy masikcimmel betudok lepni? es azt hol tehetem meg ha igen?

    VálaszTörlés
  7. Ha kijelentkezem akkor egy masikcimmel betudok lepni? es azt hol tehetem meg ha igen?

    VálaszTörlés
  8. Ha kijelentkezem akkor egy masikcimmel betudok lepni? es azt hol tehetem meg ha igen?

    VálaszTörlés
  9. Eladtam a telefonom és a goog accountban meg megmaradt a telefonom. hogy tudnám eltüntetni?

    VálaszTörlés
  10. Hello!
    En sajna nem talalom, hogy hogyan kellene torolnom a fiok eltavolitasat :(
    LG optimus L5 II E460-om van.

    VálaszTörlés
  11. segítene valaki? Meg nagyon kezdo vagyok :( Koszi!

    VálaszTörlés
  12. Ott van hogy fiók törlése a három pontnál. Na és ha rányomunk akkor végleg kitörli, vagy másik eszközről betudunk lépni?

    VálaszTörlés
  13. Én azért szeretném törölni a fiókom mert csak baszogatnak
    Már egy hete töltődik a facebook lite fiókom és nem birom megnyitni
    Ha nem birom használni akkor minek is van fiókom

    VálaszTörlés
  14. Én azért szeretném törölni a fiókom mert csak baszogatnak
    Már egy hete töltődik a facebook lite fiókom és nem birom megnyitni
    Ha nem birom használni akkor minek is van fiókom

    VálaszTörlés
  15. Szart se ér semmimi a lófasznak fizetem a telefont ha semmit sem enged a gogul
    Ezért nem érdemes fizetni ha nem engednek semmit sem használni.

    VálaszTörlés
  16. Szart se ér semmimi a lófasznak fizetem a telefont ha semmit sem enged a gogul
    Ezért nem érdemes fizetni ha nem engednek semmit sem használni.

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok! Navon tablagepen hogy tudok a gmailbol kijelentkezni? Csak fiok eltavolitast kinal fel!

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok! Navon tablagepen hogy tudok gmailbol kijelentkezni? Csak fiok eltavolitast ajanl fel!

    VálaszTörlés
  19. Hozzáadtam egy új google címet a régit nem tudom törölni,mit tegyek?

    VálaszTörlés
  20. Csinaltam egy új fiokot a régi a lányomé volt hogy töröljem a régit?elvesz e minden róla?

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok egy kis segítség kellene, vettem egy Kínai tabletet az előző tulaj nem csinálta meg a gyári beállítást és be volt jelentkezve az ő gmailjával én csináltam egy gyári beállítást és most nem tudom használni a tabletet mert azt írja ki hogy jelentkezzek be a tulajdonosi emailcimmel, felvettem a kapcsolatot az eladóval de nem tudta se a jelszót se a gmail címet. Próbáltam a Boot menüben resetelni de semmi. Mit tudok most tenni?

    VálaszTörlés